capfundacioacvalles

L’any 1982 van començar les “Activitats per a les escoles”, convençuts que la nostra era una bona proposta per acostar l’art als infants. Es tracta d’una programació de música, teatre, dansa i activitats de ciències i art adreçades a les escoles. Fa 30 anys que hi treballem i poc a poc hem après a definir i interpretar les demandes i les necessitats dels educadors, de manera que la nostra oferta s’acosti tant com sigui possible al camí que segueixen els mestres.

Ara mateix oferim programació des del primer cicle d’Educació Infantil (escoles bressol) fins a batxillerat i cicles formatius.

Seguim oferint la nostra programació, però adaptant-nos a les mesures sanitàries. Farem les activitats segures i vetllant pel compliment de les normes, per a tots els cicles, des de P2 a Batxillerats i cicles formatius.

Estem treballant en un nou web per tal de fer-vos més fàcils les inscripcions. Mentrestant, us adjuntem les programacions de cadascun dels municipis.

Programació Aiguafreda
Programació Canovelles
Programació Centelles
Programació Granollers