altresproduccions1

L’Associació Cultural de Granollers, conjuntament amb la Societat Coral Amics de la Unió, l’Orquestra de Cambra de Granollers i el Teatre Auditori de Granollers duen a terme des de fa uns anys, projectes musicals amb una clara voluntat educativa i amb la participació activa de les escoles de la ciutat.

Seguint en la línia de treballar sobre contes populars que vam iniciar amb “Alibabà i els quaranta lladres” (2007) i “El Flautista d’Hamelin” (2008), s’ha seguit amb “El viatge terrífic del Patufet” (2010), “Hansel i Gretel” (2012), “La Flauta Màgica” (2014), Alícia en el país de les meravelles (2016) i Plou Foc (2018).

GRETA I ELS TRIHUMANS
Música: Joan Vives
Llibret:
Piti Espanyol i Joan Vives
Lletres: Joan Vives
Direcció musical: Josep Vila Jover
Direcció escènica: Marta G. Otín
Orquestra de Cambra de Granollers. Direcció: Corrado Bolsi

28 i 29 de març de 2022
Teatre Auditori de Granollers
www.teatreauditoridegranollers.cat
10€ per alumne
1r cicle d’ESO
Reserva l’activitat: escolesvalles@acgranollers.cat | 93 844 30 27

Cors:
Cor Infantil Amics de la Unió. VEUS. Direcció:
Josep Vila Jover
Petits Cantors Amics de la Unió. Direcció: Marta Dosaiguas
Cor d’Elemental Amics de la Unió. Direcció: Maria Illa
Alumnes de 6è d’EP de l’Escola Joan Solans. Mestre de música: Dani Bolsa
Alumnes de 6è d’EP de l’Escola Ferrer i Guàrdia. Mestra de música: Paulo Garcia

SINOPSI
Quan comença l’òpera som a l’any 3.333 i els Trihumans han trobat en unes excavacions arqueològiques un estrany instrument que els humans feien servir per comunicar-se: un mòbil. La humana propietària del mòbil es deia Greta, i tot sembla indicar que podria tractar-se de Greta Thunberg, la noia sueca que va impulsar els Fridays for Future.

Els seus científics han aconseguit desencriptar-lo i gràcies a ell han pogut estudiar com eren els humans, dels qual fins avui en sabíem molt poques coses, i què els va portar a provocar el Gran Desastre.

Més informació i venda d'entrades en aquest enllaç.