altresproduccions1

L’Associació Cultural de Granollers, conjuntament amb la Societat Coral Amics de la Unió, l’Orquestra de Cambra de Granollers i el Teatre Auditori de Granollers duen a terme des de fa uns anys, projectes musicals amb una clara voluntat educativa i amb la participació activa de les escoles de la ciutat.

Seguint en la línia de treballar sobre contes populars que vam iniciar amb “Alibabà i els quaranta lladres” (2007) i “El Flautista d’Hamelin” (2008), s’ha seguit amb “El viatge terrífic del Patufet” (2010), “Hansel i Gretel” (2012), “La Flauta Màgica” (2014), Alícia en el país de les meravelles (2016) i Plou Foc (2018).

Projecte suspès a causa de la pandèmia. L’estrena està prevista per l’any 2022.

GRETA I ELS TRIHUMANS
Música: Joan Vives
Llibret:
Piti Espanyol i Joan Vives
Lletres: Joan Vives
Direcció musical: Josep Vila Jover
Direcció escènica: Marta G. Otín
Orquestra de Cambra de Granollers. Direcció: Corrado Bolsi

Cors:
Cor Infantil Amics de la Unió. VEUS. Direcció:
Josep Vila Jover
Petits Cantors Amics de la Unió. Direcció: Marta Dosaiguas
Cor d’Elemental Amics de la Unió. Direcció: Maria Illa
Alumnes de 4t d’EP de l’Escola Joan Solans. Mestre de música: Carles Ridao
Alumnes de 4t d’EP de l’Escola Ferrer i Guàrdia. Mestra de música: Judith Andújar

SINOPSI
El malbaratament dels recursos, la contaminació i l’excés de població entre d’altres, provoquen un gran desastre climàtic. Malgrat l’esforç de molts nens i nenes per evitar-ho, el mon dels humans s’extingeix l’any 2030. Els pocs humans que sobreviuen es veuen obligats a crear una nova civilització: Trihumània, la civilització dels TRIHUMANS. Els Trihumans són unitats formades per tres antics humans. Es comuniquen cantant, una manera més fàcil i agradable de comunicar-se que no pas amb paraules i crits, com feien els humans. Els Trihumans són més racionals i civilitzats, però no coneixen les emocions, ni ploren, ni riuen, ni s’apassionen.

La Trini, la professora d’una escola de Trihumans, ensenya als seus alumnes una relíquia dels humans: el telèfon mòbil de la Greta Thunberg. Amb aquest aparell, coneixen el comportament emocional humà que ells no tenen com a Trihumans i també les causes que van provocar l’extinció del nostre món.

Més informació i venda d'entrades en aquest enllaç.