Teatre / Titelles

La jarra azul

Montornès del Vallès:
4 de novembre

Què és el maltractament? Què sentim les dones maltractades? Com veiem una societat que dóna l’esquena a la violència de gènere? On està la responsabilitat com a persones davant la violència masclista?

Aquestes i altres preguntes apareixen desfilades i seccionades dins d’aquesta obra creada per la Jarra Azul, a partir de la iniciativa del PIAD (Punt d’Informació i Atenció a les Dones) del districte de Sant Andreu i de l’Associació Teatral La Jarra Azul.

Una acció teatral creada per fer pensar i per fer veure que sí podem fer alguna cosa en contra de la violència vers les dones. A partir de breus escenes intenses, clares i directes, ens endinsem de ple en el fenomen de la violència de gènere, partint de la simplicitat de números i recompte de dones assassinades any rere any i arribant a la complexitat del problema, fent retrospectiva de l’augment dels homicidis, aquí, allà i arreu del món. Perquè ja és hora de començar el compte enrere: 3, 2, 1…ZERO.

Fitxa artística

Repartiment: Laura María González Sandra Pujales Maria Ramírez Carles Araguz
Textos: Antonio Morcillo Toni Cano Ôscar García Laura María González Sandra Pujales Maria Ramírez
Direcció i dramatúrgia: Ôscar García Recuenco