captedebat

Des de l’any 1982, l’Associació Cultural de Granollers ofereix als centres educatius el programa Activitats per a les Escoles, col·laborant amb l’educació dels infants i adolescents amb propostes d’arts escèniques, visuals i cinematogràfiques., adaptades als diferents cicles educatius i amb propostes didàctiques per als professors.

L’any 1995, i convidats pel British Council de Barcelona, l’AC coneix el projecte Theatre in Education impulsat per l’Arts Council de Gal·les. Una nova metodologia per educar la intel·ligència socioemocional i els valors, utilitzant el teatre com a eina educativa. Des de l’AC adaptem el projecte adreçant-lo exclusivament a l’educació secundària obligatòria, batxillerats i cicles formatius, que és una de les etapes on la reflexió i el debat de les competències emocionals és més necessària.

Des d’aleshores s’han produït diferents espectacles amb els corresponents debats: Voler és poder (1995), Espai FDV: baralles i secrets (1996), Compta amb mi (1997), Gàbia (1999), I ara què (2002), Jugo jo (2004), Kdm x akba ptó (2010), #Like_unfollow (2015) i Noè Hac (2016).

Més informació i contractació:
tedebat@acgranollers.cat
Tel. 93 861 55 98