Jugo jo

L’obra tracta de dos amics, en Pau i en Jordi, que faran segon d’ESO, i dues amigues que ho són des de petites, la Maria i l’Eva, que entraran al mateix institut a fer primer. Ells ja coneixen les normes, els professors i tot el funcionament del centre. Amb els ulls de la Maria i l’Eva, els dóna un grau d’experiència i de prestigi, en certa manera envejable, del qual ells se’n senten orgullosos. Durant les vacances, mentre la Maria és al poble, l’Eva, que té un any més que ella, coneix una colla d’amics, entre els quals hi ha en Jordi i en Pau, en un campus d’estiu. Vol relacionar-se amb ells i té ganes de sentir-se que forma part d’aquest grup de més grans, que li obra les portes a noves maneres de fer, de divertir-se, etc. La Maria en arribar de vacances s’adona que l’Eva ha canviat. Tot i amb això, fa els possibles per seguir-la i per integrar-se amb els nous amics que ha fet l’Eva durant l’estiu. Malgrat la resistència de l’Eva a deixar entrar la seva amiga en el nou grup, la Maria se surt amb la seva i al final la conviden a la festa. Encara que hi ha coses que no li agraden, els seguirà en els seus jocs per arribar a sentir-se inclosa en el grup.

Espectacle adreçat a 1r i 2n d’ESO.
Descarrega’t la fitxa de l’espectacle i la guia didàctica.

Fitxa artística
Guió: Companyia TeDEBAT