Kdem x akba ptó

Kdm x akba ptó? comença pel final sense desvetllar-ho, només per generar les causes que motiven el comportament dels protagonistes, retrocedeix per donar explicació a la situació presentada inicialment. Els protagonistes, en aquest espectacle, són tres amics, en Víctor, en Martí i la Sandra, que cursen l’ESO, ells dos són amics des de fa temps. Entre la Sandra i en Martí neix un interès recíproc que es complicarà en voler mantenir també l’amistat d’en Víctor. Posar-se o no d’acord per fer un treball sembla una cosa ben fàcil, però també pot ser el motiu per trencar una gran amistat. La por a la imatge, la inseguretat juntament amb la vehemència pròpies de l’edat dominen les situacions. La Sandra, el Martí i el Víctor no s’atreveixen a expressar els seus sentiments en veu alta, tampoc acaben d’entendre el que els passa. Dubten, es perden, criden, es fan petons, però no troben les paraules justes.

Projecte guardonat amb un Premi Caixa Sabadell 2008 en l’apartat de Promoció Cultural.

Espectacle adreçat a 3er i 4rt d’ESO.
Descarrega’t la fitxa de l’espectacle i la guia didàctica.

Fitxa artística:
Idea original: Companyia de TeDEBAT
Direcció: Marta G. Otín
Dramatúrgia: Victoria Szpunberg
Intèrprets: Jordi Pota, Oriol Casals i Marta Hernàndez
Dinamitzadora del debat: Maria Manau
Tècnica de so i llum: Marta Hernández
Il·lustració del ciclorama: Aryz
Espai sonor: Marco Domenichetti
Col·laboració: Esteve Ferrer
Producció: Fundació Privada Cultural de Granollers AC amb el suport de l’Obra Social de la Caixa de Sabadell i l’Ajuntament de Granollers.