#Like_Unfollow

Un jove, exalumne d’un institut, retorna per fer una xerrada als alumnes sobre la importància de les xarxes socials. Vol centrar la seva intervenció en clau d’èxit personal, dins el món de l’animació mitjançant la oportunitat que dona el mostrar a tothom una fotografia.
Una excompanya intervé tallant el seu discurs i porta els espectadors a la part més sòrdida de l’ús de les xarxes socials per joves adolescents, sense suport familiar i probablement amb desconeixement del seus professors. També l’ús d’una fotografia desencadenarà, en aquest cas, una tragèdia.
L’obra introdueix a l’espectador en el món de les relacions entre adolescents i els fa partícips, alhora que els alerta dels perills de les xarxes socials que els distancien de les emocions dels seus companys, els aïlla, i l’utilitzen com un poder que posteriorment s’escapa del seu control. Veuran reflectides emocions i sentiments habituals en el seu dia a dia i els alerta de les conseqüències negatives d’algunes xarxes.

Espectacle adreçat a 1r i 2n d’ESO.
Descarrega’t la fitxa de l’espectacle i la guia didàctica.
Pots veure’n el vídeo promocional aquí.

Fitxa artística:
Idea original: Cia TeDEBAT