capmapadeball

Mapadeball és un projecte adreçat a professors i estudiants d’instituts d'ensenyament secundari que té per finalitat introduir, promoure i donar a conèixer el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove. És un projecte educatiu integrador que, sense treure valor  al treball de cos i la seva consciència,  aporta també  valors com l’esforç, la responsabilitat, la generositat, el compromís i la constància.

Aquest projecte és una reformulació del Tots Dansen impulsat pel Mercat de les Flors, en col·laboració amb el Consorci Transversal Xarxa d'Activitats Culturals.

Al Vallès Oriental està impulsat pel Teatre Auditori de Granollers i la Fundació Cultural de Granollers AC.

Mapadeball un/una coreògraf/coreògrafa escollit/escollida per la seva trajectòria professional i motivació personal, crea una partitura coreogràfica que traspassa a les formadores del projecte, Carmen Nàjera i Sílvia Sant Funk. Són aquestes professionals de la dansa, le que s’encarreguen de la formació del professorat dels instituts participants, del treball amb els alumnes a l’aula, i dels assaigs i representacions al Teatre Auditori de Granollers.

Més informació: gestio@acgranollers.cat

Edició 2020/2021

En motiu de les restriccions sanitàries, no ha estat possible oferir les representacions al teatre Auditori de Granollers, i els dos instituts participants d’enguany, l’institut Lauro de Les Franqueses i l’institut Bellera de Granollers, han enregistrat els seus espectacles.

Podeu veure les actuacions i altres continguts en els següents enllaços:

2021 VOTV Mapadeball Institut Lauro (32 min)

2021 VOTV Mapadeball Institut Bellera (21 min)

2021 VOTV Construint Mapadeball (13 min)

Entrevistes, videoconferència on apareixen la coreògrafa: Sònia Gómez,  a les dues formadores Carmen Nájera (Lauro)  Sílvia Sanfunk (Bellera), entrevista al professors Ismael M (Lauro) i Jordi Puig (Bellera). I Mix d’imatges d’assajos als instituts, a la Troca i filmacions de l’assaig general a la Troca (making off).

2021 VOTV (Vallès Oriental Televisió) sobre l'assaig de MAPADEBALL a la Roca Umbert (infovallès de dilluns 26 d'abril.  (infovallès de dilluns 26 d'abril) El Mapadeball assaja per una nova edició condicionada pel COVID

2021 VOTV, En marxa l'edició 2021 del projecte Mapadeball

Entrevista a Teresa Llobet del Teatre Auditori de Granollers (10 min)